середу, 28 лютого 2018 р.

Технологія формування творчої особистості

Технологія формування творчої особистості дає змогу кожному учневі працювати самостійно , розвивати свої творчі здібності, активізувати пізнавальну діяльність.

       Усім з дитинства знайомі вірші на одну літеру - це монофони .Запропонувала учням скласти монофон на літеру "З ", поглянули у вікно -ї  монофон звучить : 
                          Завірюха  загула ,
                         Засніжила , замела .
                          Завірюха завітала,
                        Змерзлу землю застилала.
                       Зима зимно закружляла ,
                      Заметіллю здивувала  .  

     Дітям такий вид роботи сподобався . Спробуйте ! Не пожалкуєте !


вівторок, 27 лютого 2018 р.

Новий вид роботи

                           Діаманта

Діаманта - " семирядковий алгоритмізований вірш". 



Сьогодні на уроці української літератури учні 8 класу спробували створити  діаманту до проблеми  прагнення  селян до волі  ( повість М, Коцюбинського "Дорогою ціною ")

                                         ВОЛЯ    

                                   МОГУТНЯ , РАДІСНА ,  

                  ОМРІЯНА , ЗДОБУТА ,ВИСТРАЖДАНА,

                  ЩАСТЯ ,НАСОЛОДА , ЖАГА, ПОЧУТТЯ .

                    ЗАБУТА ,ВТРАЧЕНА ,ПРОПЛАКАНА,

                               ПРИКРА , ПІДСТУПНА 

                                    НЕВОЛЯ  

                                                             Склала учениця 8класу Подвіженко Анна                    

                            КОХАННЯ

                         Вірне , вічне .

    Омріяне ,жадане ,довгоочікуване ,виборене .

         Випробування ,воля, мрії , життя .

   Оплакана , ошукана ,згорьована ,забута .

                 Одинока , непотрібна 

                        САМОТНІСТЬ .

                                                   Склала учениця 8 класу Ткачук Руслана   

                          

середу, 21 лютого 2018 р.

День рідної мови у школі

           

ЛЕГЕНДА

                                             Мова України

Було це в далекі часи, коли світ був молодий, а Земля — як дитина. Все було дивне, гарне і незвідане. Навіть Бог дивувався своїм творінням.Так було і цього разу, коли послав ангела, дізнатись, як там люди-народи живуть.
По якімсь часі прилітає посланець, мовить:
— Ми ж забули дати мову народам!
— От лихо!
— Та вони вже знайшли!
— Як так?
— Навчилися спілкуватися у звірів, у птахів. Кожен народ вибрав собі!
— Хай уже так і буде! Але понеси і вклади в уста їм Боже слово — вони ж мої діти.
— Боже! — мовив ангел. 
— А один народ спілкується піснями, що почули від квітів!
— От диво! Тоді цим співунам я сам вкладу в уста слово. Нехай говорять-співають!

                                       Учні 5 -9 класів на  святі до Дня рідної                                       мови 

Міжнародний день рідної мови

             Без мови не створити нам держави ...

"Нація повинна боронити свою мову більше , ніж свою територію ",-- писала Леся Українка . Адже територію можна відвоювати ,а коли вмирає мова, то вмирає нація. Недаремно кажуть, що мова- ключ до Вічності, пароль до дверей Всесвіту.  Бережіть рідну мову! Вивчайте ! Спілкуйтеся українською ! Мова - ДНК нації ! Наша історія , наше життя !

 Учні Новокиївської ЗОШ приєднались до свята "Мова єднання ".

пʼятницю, 2 лютого 2018 р.

МАЙСТЕР -КЛАС УЧИТЕЛІВ ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ

ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ -  ПЛІД ДОСИТЬ ТРИВАЛОЇ ПРАКТИЧНОЇ ПРАЦІ ВЧИТЕЛЯ. У РАМКАХ  ТИЖНЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ ПРОВЕЛА ПОКАЗОВИЙ УРОК ЛІТЕРАТУРИ У 7 КЛАСІ .ТЕМА УРОКУ .ЛІНА КОСТЕНКО "КОЛЬОРОВІ МИШІ".                    МАЙСТЕРНІСТЬ ПРИХОДИТЬ З РОКАМИ АБО ,ЯК СТВЕРДЖУЮТЬ ЗЛІ ЯЗИКИ ,НЕ ПРИХОДИТЬ ЗОВСІМ . СКАЖУ ВІДВЕРТО : ХВИЛЮВАЛАСЯ. ПОТРІБНО ПОДІЛИТИСЯ ДОСВІДОМ ВПРОВАДЖЕННЯ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ НУШ , А ГОЛОВНЕ- ПРОВЕСТИ УРОК ТАК , ЩОБ ВІН СПОДОБАВСЯ ДІТЯМ І ВОНИ БУЛИ АКТИВНИМИ  , НЕБАЙДУЖИМИ .СПРАВУ ЗРОБЛЕНО. УРОК ПРОВЕДЕНО.МОЇ ВРАЖЕННЯ: УРОК НЕ БУВ " СІРИМ ". УЧНІ БУЛИ АКТИВНИМИ ТВОРЦЯМИ УРОКУ. ВЧИЛИСЬ АНАЛІЗУВАТИ , ВИСЛОВЛЮВАЛИ ВЛАСНІ ДУМКИ .