четвер, 26 квітня 2018 р.

Для ознайомлення

Таблиця 2
до Типової освітньої програми

Навчальний план
для 10-11 класів закладів загальної середньої освіти


Предмети
Кількість годин на тиждень у класах
10
11
Базові предмети1
27 (29)
26 (28)
Українська мова
2
2
Українська  література
2
2
Зарубіжна література
1
1
Іноземна мова2
2
2
Мова і література корінного народу, національної меншини3
2
2
Історія України 
1,5
1,5
Всесвітня історія
1
1
Громадянська освіта
2
0
Математика (алгебра і початки аналізу та геометрія)
3
3
Біологія і екологія
2
2
Географія
1,5
1
Фізика і астрономія
3
4
Хімія
1,5
2
Фізична культура4
3
3
Захист Вітчизни
1,5
1,5
Вибірково-обов’язкові предмети (Інформатика, Технології, Мистецтво)
3
3
Додаткові години 1 на профільні предмети, окремі базові предмети, спеціальні курси, факультативні курси та індивідуальні заняття

8 (6)

9 (7)

Гранично допустиме тижневе навантаження на учня
33
33
Всього фінансується (без урахування поділу класу на групи)
38
38
1 У дужках подано кількість годин для закладів освіти з навчанням мовою корінного народу, національної меншини.
2 За наявності належних умов заклад освіти може збільшувати кількість годин на вивчення іноземної мови, використовуючи додаткові години.
3 Мова і література корінного народу, національної меншини входить до базових предметів лише для закладів освіти з навчанням мовою, корінного народу, національної меншини. В інших закладах освіти цей предмет може обиратися за потреби самим учнем за рахунок додаткових годин.
4 Години фізичної культури не входять до гранично допустимого тижневого навантаження на учня.

 


Директор департаменту
загальної середньої та дошкільної освіти                                              Ю. Г. Кононенко

До уваги вчителів !!!


Результат пошуку зображень за запитом "увага важливо"

                                             

Шановні колеги!  
До вашої уваги посилання на сайти Міністерства освіти і науки України,  Інституту модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України. Ознайомтеся з новими типовими планами та обирайте підручники для реалізації мовно-літературної освіти!
https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-plani
https://lib.imzo.gov.ua/handle/123456789/11

неділю, 1 квітня 2018 р.

ВИМОГИ ДО ДПА З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ


 Учні 9 класу складають ДПА з української мови

2017--2018 н.р.

Атестація учнів, які закінчили 9-й клас, буде проходити на базі тієї школи, в якій вони проходять навчання. Екзаменування проходить у письмовій формі і повинно відповідати певним вимогам Міністерства освіти. У роботі повинні бути завдання, відповідні рівню підготовки учнів і шкільних освітніх стандартів. 
Дати, в які буде проходити ДПА, визначаються членами педагогічної ради

 Підсумкова атестація з української мови належить до числа обов'язкових. Вона проводиться у формі письмового диктанту, в рамках якого оцінюється орфографічна і пунктуаційна грамотність учнів, уміння правильно писати слова, вживати правила орфографії і пунктуації, а також оформляти роботу відповідно до вимог.





                       Характеристика ДПА 

 



атестація проходить протягом 60 хвилин;

обсяг диктанту повинен становити від 160 до 170 слів;

на початку іспиту вчитель повинен зачитати весь текст, дати пояснення щодо його змісту, лексичного значення слів і особливостей правопису;

кожне речення тесту читається наступним чином: учитель читає все речення цілком, потім повторять по частинах (в цей час учні пишуть), а потім ще раз повторює пропозицію;

в процесі диктування потрібно вказувати місце, в якому починається новий абзац;

в кінці вчитель ще раз читає весь текст, щоб учні змогли зробити перевірку роботи і виправити можливі помилки.
                                     


Оцінка диктанту проводиться згідно з такими критеріями:

помилки в орфографії і пунктуації оцінюються однаково;

помилки, допущені в одному і тому ж слові, вважаються за одну, але однотипні помилки, допущені в різних словах, вважаються різними;

при підрахунку помилок потрібно ділити їх на грубі і негрубі (виключення, заміна розділового знака, вживання не і ні і т. д.);

помилки на правила, які учні ще не проходили в 9-му класі, повинні бути виправлені, але не враховуються при підрахунку;

робота, в якій допущено більше п'яти виправлень, оцінюється на 1 бал менше;

бали потрібно розподіляти за таким принципом: 15-16 помилок і більше – 1 бал, 13-14 – 2 бали, 11-12 – 3 бали, 9-10 – 4 бали, 7-8 – 5 балів, 5-6 – 6 балів, 4 – 7 балів, 3 – 8 балів, 1 груба і одна негруба – 9 балів, 1 – 10 балів, 1 негруба – 11 балів, 0 – 12 балів.